Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Chilli-heaven.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Chilli-heaven.si upravlja podjetje Sooshy, spletna prodaja, Dejan Farčnik s.p. (v nadaljevanju ponudnik oziroma trgovina).

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalci pridobijo svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte , ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov:

ime in priimek,

e-poštni naslov,

kontaktni telefon,

naslov za dostavo in morebitni ostale naslove za dostavo,

davčna številka in naziv podjetja v primeru naročila pravne osebe,

čas in datum registracije,

morebitne dodatne opombe stranke,

ter arhiv nakupov ter komunikacije s stranko.

Navedene osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje potrditve naročila, statusa naročila (obvestilo o odpremi pošiljke, podatkov za plačilo, statusa plačila, morebitno manjkajočih artiklov) in ostalo potrebno komunikacijo s stranko.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi bo upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Do svojih podatkov lahko uporabnik kadarkoli dostopa preko Mojega računa. Tam ima vpogled v svoje podatke, ki jih lahko kadarkoli spremeni. Uporabnik ima tudi pravico do izbrisa svojih podatkov. Izbris podatkov se naredi na željo uporabnika, z njegovo pisno izjavo.

Cene izdelkov so navedene v denarni enoti evro (€) in veljajo do preklicaCene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo  vnaprej določene veljavnosti.  

Kljub trudu, da bi bile cene čimbolj ažurirane in točne, se lahko zgodi, da je na strani podatek o ceni napačen. V primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku ponudil odstop od nakupa ali drugo rešitev, ki bo ustrezala obema.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Vsi artikli v ponudbi so na voljo do odprodaje zalog. Ponudnik se v primeru umika ali razprodaje izdelka zavezuje pravočasno umakniti izdelek iz prodaje. Če ponudnik ne umakne izdelka iz prodaje pravočasno, je  uporabnika  dolžan o nedobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi umik plačila in povrniti morebitna plačila.

Postopek oddaje naročila je izredno enostaven.

Željene izdelke dodate v košarico s klikom na gumb “V košarico”.

Sistem vas bo povprašal ali želite nadaljevati z nakupovanjem ali zaključiti nakup. Če želite še dodati izdelke, kliknite “Nadaljuj z nakupovanjem” sicer pa kliknite “Nadaljuj na blagajno”.

S klikom na gumb “Nadaljujete na blagajno” vam bo sistem prikazal košarico z izdelki, stroškom poštnine in končno ceno.

Tukaj lahko uredite količine, spremenite željene izdelke in vpišete kodo za popust.

S klikom “Nadaljujete na blagajno” vas sistem vodi dalje do vpisa podatkov. Če ste že registrirani pri nas z vpisom svojega e-mail naslova in gesla dostopate do svojih podatkov, sicer pa kliknete na registracijo in vnesete svoje osebne podatke.

Sistem vas bo korak za korakom vodil do vpisa ali potrditve podatkov glede izbranega naslova za dostavo, kontakta, načina plačila in načina dostave.

V zadnjem koraku vam sistem izpiše izbrani način dostave, izbrani način plačila in skupni znesek naročila. Če se z navedenim strinjate kliknete na gumb “Nakup z obveznostjo plačila”, ki naročilo odda, sicer se lahko vrnete nazaj in popravite naročene izdelke, količine in vpisane podatke in naročilo potrdite, ko ga popravite.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

V primeru dodatnih težav, sprememb, vprašanj, smo vedno na voljo na dejan@sooshy.si

Spletna trgovina omogoča plačilo preko sistema PAYPAL, plačilo s kreditnimi karticami, plačilo po predračunu in plačilo ob osebnem prevzemu.

.

Vsa naročila bodo odpravljena v roku dveh delovnih dni po prejetju plačila.

Za dostavo paketov skrbi kurirska služba Pošta Slovenije. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo ne glede na težo paketa. Strošek dostave znaša 3,5€.

Strošek dostave se naročilu avtomatsko prišteje pred zaključkom naročila.

Ob potrditvi naročila dobi potrošnik potrditveno obvestilo na e-mail naslov preko katerega je bilo naročilo oddano.

V primeru plačila naročila preko predračuna, bo potrošnik račun prejel ob prejetju  plačila, v primeru plačila po povzetju pa ob prejetju obvestila, da je bilo naročilo uspešno dostavljeno.

Račun bo potrošnik prejel v PDF obliki na e-mail naslov preko katerega je bilo oddano naročilo.

Potrošnik lahko račune za pretekla naročila vedno preveri v svojem uporabniškem računu  pod zavihkom Zgodovina naročil.

550

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. 

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. 

Obrazec za odstop od pogodbe po 5. odstavku b43.d člena najdete tukaj.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

Podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov.

Povezava na platformo za reševanje IRPS za spletno reševanje sporov: POVEZAVA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

V primeru kakršnihkoli pritožb glede poslovanja, artiklov, dobave ali česarkoli drugega smo vam na voljo na e-naslovu dejan@sooshy.si.

Prosimo, da nam v primeru pritožbe posredujete čimveč informacij, da bomo vašo pritožbo lahko rešili hitro in efektivno.

Naš odgovor lahko pričakujete v nekaj delovnih dneh.

Podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov.

Tukaj lahko najdete tudi elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov.

Vsak obiskovalec se lahko prijavi na elektronsko obveščanje. Odjava od elektronskega obveščanja je možna kadarkoli s klikom na gumb v nogi vsakega obvestila.

Obvestila se lahko pošiljajo enkrat tedensko. Pridobljeni e-naslovi so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, podjetje pa se zavezuje, da jih bo uporabljalo samo za namene obveščanja in jih ne bo posredovalo tretjim osebam.

Spletna trgovina Chilli-heaven.si je v izključni lasti podjetja Sooshy, spletna prodaja, Dejan Farčnik s.p..  Pridržujemo si vse pravice, kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru Sooshy.si je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.

Sooshy, spletna prodaja, Dejan Farčnik s.p.

Prekopa 14, 3305 Vransko

ID za DDV: SI93874901 Smo zavezanci za DDV.

Matična številka: 8844038000

Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 01. 04. 2021

Registrski organ: Ajpes, Izpostava Celje 

Kontakt: dejan@chilli-heaven.si

Shopping cart

HEY YOU, SIGN UP AND CONNECT TO Chilli Heaven!

Be the first to learn about our latest trends and get exclusive offers!

Will be used in accordance with our Privacy Policy

Sidebar
Start typing to see products you are looking for.

Sign in

No account yet?